בית אל על ברחוב בן יהודה בתל אביב מוכר כבניין אשר בו פעילות עסקית ענפה בסביבה צפופה ביותר. בבית אל על כ-16,000 מ"ר משרדים, והוא נאלץ להסתפק בחניון קטן ובו כחמישים מקומות חניה בלבד.
מצוקת החניה בבניין ובסביבתו יצרה "עומסים כבדים" בחניון ועיכובים קשים ביציאה ממנו. חוסר שביעות הרצון הביא לבריחת לקוחות אשר בחרו להדיר את רגליהם מהחניון, דבר אשר השליך על עסקים בבניין.
יציאת החניון הסמוך למכרז לקראת בניה צפויה להעמיס על החניון העמוס ממילא, עומסים נוספים.
הנהלת הבניין הבינה כי דרוש שינוי קיצוני בנראות החניון ובשירות הלקוחות בו. הנהלת הבניין זימנה מספר רב של מציעים, בהם כל החברות המובילות מתחום החניונים. לאחר בדיקה יסודית נבחרה יאיר השחר להפעיל את חניון בית אל על והחניון הושכר לה לתקופת שכירות ארוכה.
לצד עשרות חניונים בתשלום,
זהו החניון התשיעי שמפעילה יאיר השחר בבנייני משרדים המאופיינים כבעלי עומס גדול של לקוחות.