כח אדם
כח אדם מקצועי הוא הבסיס להצלחה. אמינות היא מעל הכל, במיוחד כאשר מדובר בכסף מזומן. חשוב לקבל לעבודה את העובד הנכון ומומלץ לשלוח אותו לבדיקת פוליגרף אחת לרבעון/ לחציון / לתקופה.
סביבת העבודה
השקיעו בעובד ובסביבת העבודה שלו. מזגן בתוך מבנה הקופאי יעזור לו לשמור על ריכוז ומצב רוח טוב – ובהתאם לכך הוא יתייחס באותה מידה ללקוח שלך. אם לעובד שלכם יהיה חם, הוא יזיע, ירגיש לא נעים וזה יגרום לו להיות עצבני וקצר רוח.
מדף מסודר מאחוריו עליו יונח התיק, בקבוק המים והציוד האישי, ישדרג את סביבת העבודה והתוצאה תהיה עובד נעים יותר ללקוח. הלקוח יידע להעריך את זה.
פיקוח גלוי
בעלות של 5,000 ש"ח ניתן להתקין בחניון מערכת צילום והקלטה אשר תתעד כל פעולה המתבצעת במבנה הקופאי ובסמיכות לו. המערכת תסייע בפיקוח גלוי ויעיל למנוע גניבות/מקרי שוד ושאר צרות ומטרדים.
המערכת תספק מידע מקיף על התנהלותו של הקופאי: מתי הגיע בבוקר, מתי הלך לאכול צהריים, מתי סגר את החניון בערב, איך הוא התנהג מול הלקוחות וכל וכל פעולה שמבצע עובד החניון במהלך משמרתו.
מחיר מתאים
על מנת לנהל את החניון בצורה אפקטיבית יש להתאים את מחיר החניה לסביבה /לעומסים ולשעות הפעילות, תוך מעקב יום יומי ותגובה מהירה לשינויים בסביבה.
שירות לקוחות
מי שחושב שברגע שהוא פתח חניון (גם אם מדובר במקום מבוקש), החניון יתמלא מעצמו – הוא טועה בגדול וכנראה לוקה בגישה ישראלית מתנשאת ואופיינית.
על מנת להגיע למצב בו החניון מבוקש, יש להקפיד על הניקיון, התאורה, לבוש העובד, החיוך והיחס החיובי. כל אלה צריכים להגיע ללקוח – כחלק בלתי נפרד ממקום החניה עליו הוא משלם.
הקפד לנקות את החניון פעמיים-שלוש ביום. אם יהיה נעים לחנות אצלך, הלקוחות יגיעו. חניון מסריח משתן ומלוכלך יגרום ללקוח להמשיך לחפש עוד דקה ולחנות אצל המתחרה.