מאות מכתבי הערכה ותודה לא גרמו לנו להפסיק. אנחנו ממשיכים לייעל לשפר ולחדד את מודעות הצוותים שלנו לשרת טוב יותר את הלקוח. לענות לעוד שיחה, למנוע את התלונה הבאה.
שירות לקוחות – בראש סדר העדיפויות
בחניונים שלנו מותקנות מערכות ממוחשבות של היצרנים המובילים בעולם.
החניונים כולם מחוברים לחדר שליטה ובקרה הפעיל 24/7 כל השנה
ניידות שירות פעילות 24/7 בשש ערים שונות
צוותים טכניים רכובים על דו גלגלי מעניקים פתרון לכל בעיה, בכל פינה בעיר בתוך דקות.
מערך קשרי לקוחות שאין דומה לו בתחום שלנו
תגובה מהירה לכל פניה לכל שאלה של כל לקוח, כל נהג בכל שעה בכל יום. כל השנה.
סיסמת מחלקת קשרי לקוחות – אסור שתלונה תישמע פעם שניה
טכנולוגיה מתקדמת
יאיר השחר מובילה טכנולוגית בדור על כל מתחריה באמצעות יישומים טכנולוגיים במערכות התקשורת בין החניון ובין חדר הבקרה, שפיתחנו במשך שלוש שנים ביחד עם חברת התקשורת המובילה בישראל.. הדבר מאפשר לנו בין היתר, מהירות תגובה, קליטת אירועים חריגים ומניעת 90% מהתקלות, לפני התרחשותן.
הבחירה הנכונה
יאיר השחר נבחרה פעם אחר פעם, שנים ברציפות, לנהל חניונים מורכבים בעיקר לאור ההמלצות בעלי חניונים על טיב השירות, זמינות הצוותים ושביעות הרצון שמביעים לקוחותינו.
נשמח להעביר רשימת ממליצים לכל דורש המתלבט בידי מי למסור את האחריות והמפתחות.